Årsmøde og generalforsamling 2021

På årets generalforsamling og årsmøde tager vi skridtet videre som forening i forhold til at sikre høje standarder for bæredygtighed i den danske ejendoms-, bygge- og anlægsbranche. Kom med når vi dykker ned i vores nye Charter for Samfundsansvar version 2021 og præsenterer en række nye tiltag, vi har arbejdet med i årets løb, så som diversitet i byggebranchen og bæredygtige byggerier.

Et år i coronaens tegn er gået, men det har ikke holdt os tilbage i forhold til at udvikle socialt bæredytige initiativer og fremme grønne løsninger i byggeriet.

På dagen gennemgår vi det nye Charter for samfundsansvar og sætter fokus på nogle af de nye indsatser, som er blevet tilføjet under den sociale, miljømæssige og økonomiske bundlinje. Det drejer sig bl.a. om diversitet i byggebranchen, hvor I vil få highlights fra vores rapport "Vejen til større kønsdiversitet i byggebranchen" samt en temperaturmåling fra vores diversitetsundersøgelse blandt virksomheder og organisationer i branchen.

Herudover deltager vores Unge Advisory Board, der vil sætte fokus på, hvordan vi sætter handling bag den grønne dagsorden og drøfte, hvilke løsninger, der batter mest, hvis vi skal nå i mål med en 70% reduktion af CO2-udslippet i Danmark og styrke det cirkulære byggeri.

Vi glæder os til at se så mange medlemmer som muligt, så vi i fællesskab kan være med til styrke FBSA's fremadrettede arbejde for en socialt ansvarlig og bæredygtig byggebranche.

Det sker torsdag d. 2. september 2021 fra kl. 13.00-17.00 på BaneGaarden, Københavns nye grønne oase.

Foreløbigt program:

13.00  Generalforsamling: Status på året der gik og kommende initiativer

14.15  Årsmøde: Vi dykker ned i det nye Charter for samfundsansvar

• Hvordan styrker vi diversiteten i byggebranchen?
  • Indslag fra vores Unge Advisory Board
  • Bæredygtigt byggeri - fra intentioner til handling på tværs af værdikæden

16.30  Vin og networking

Bemærk, Generalforsamling og Årsmøde er forbeholdt medlemmer af FBSA. Se mere om medlemskab her.

Oplysninger

Tid 02. September 2021, kl.13:00-17:00 Sted Banegaarden